sanneback

Alla inlägg den 23 december 2013

Av sanneback - 23 december 2013 17:27

mitt fina underbara jämtland, jag vill fan aldrig flytta härifrån :)


                           


det är förbannat fint här alla fall! många säger att östersund är en liten håla, alla känner alla mm.

men det är den bästa platsen jag vet, och jag kan stolt säga att jag älskar denna stad

det är inte bara östersund, utan allt runt omkring

i en storstad skulle jag aldrig trivas i... där av så stannar jag här, i fina norrland :)


idag har det varit full fart mest hela dagen, gick på stan, hittade de jag behövde snabbt

gick och träna :) gick igenom hela kroppen!

väl hemma igen så tog jag en snabb dusch och sedan åkte jag ut en stund medans de var ljust

kändes så tråkigt att börja städa, så det sker just nu här hemma!

golven är dammsugna och torkade, badrummet fixar joel, allt är dammtorkat köket är snart klart

känns skönt att det är rent nu innan julafton, och alla mellandagar, och komma hem till rent och fint hem när man varit borta, det är den bästa känslan, slippa städa då

ska ta och laga lite middag snart, laxgryta får de bli idag :)

småkollar på ensammen hemma, klart bästa julfilmen! julen är en riktigt filmtittarhelg, många gamla och bra filmer visas, och en del av julkänslan får jag av vissa filmer, som denna :P

sedan är det bingolotto och uppesittarkväll !vi kör på öppet hus hos mig, välkommen :)

 

s.


Ovido - Quiz & Flashcards