sanneback

Alla inlägg den 3 december 2013

Av sanneback - 3 december 2013 21:32

idag så blåste det alldeles för mycket för att kunna använda liften

så det fick bli jobb nere i tornen idag, så det är skönt att det är klart

det vart en liten tidigare kväll idag än igår, vilken inte skadar!

så det fick bli en löprunda ute, sedan käka lite middag,

vi jobbar ju med en som är finsk och en som är från england, 

det är ganska kul att prata, speciellt han från england, man passar ju på att fråga massa saker

inte för att jag är så bra på engelska men ändå :P

annars så har min telefon börjat ge upp tror jag :/ eller det susar om den 

någon som haft samma problem, jag tror den kommer explodera snart... 

den kommer inte få ligga på sängbordet inatt, i fall att det ska ske nått, mindre kul


     


nu ska jag ta och sova, imorgon hoppas jag på att vindarna håller sig nere så vi kan få detta klart, och eventuellt blir det hemfärd på torsdag, men ska inte ta ut nått i förskott

kan lika gärna bli kvar till lördag om det strular för oss!


s.


Av sanneback - 3 december 2013 07:51

ibland måste man bjuda på sig själv, första fisketuren i somras gick kanske mindre bra en stund

fastna över allt, men är man rostig så är man ;)



 



s.

Ovido - Quiz & Flashcards