sanneback

Alla inlägg den 17 december 2013

Av sanneback - 17 december 2013 20:47

det märks att man börjar gå snart gå på ledighet, man varvar ner mer och mer

dessa dagar är verkligen något jag längtar efter, och behöver!

blev en liten kortare dag eftersom jag skulle till erika och fixa håret

jag vart riktigt nöjd, lite mörkare, men så behöll vi dom ljusna topparna, ombre så klart!

bjuder inte på en bild då dom jag försökte ta sög

det är ju sämst då det är mörkt ute och ljuset i bilderna blir dåliga...


halkade hem för lite käk och sedan gymmet

intervaller och ben, jag skippade biceps då jag var så trött i både knopp och kropp

plus så håller dom på att bygga om på fristilen så det lät ju fan där...

jag är ju fortfarande kluven om jag behålla eller byta gym

eftersom jag jobbar på jämtkraft så ligger fristilen lite åt fel håll när jag ska dit

och gym24 har jag inte skaffat ett kort på än, och vet inte om jag vill de

oordning är det värsta jag vet och gillar inte alls deras redskap när man varit där

så det som ligger på vägen till och från jobbet är sports gym, de nere på stan

det är ju som på vägen hem då man går förbi där, därför känns de bättre än att jag ska gå från jämtkraft upp till fristilen som ligger åt helt fel håll sedan tillbaka samma väg för att gå hem. 

men jag ska gå dom båda vägarna och se hur mycket tid det verkligen skiljer dom åt

men det gör ont i hjärtat att sluta på fristilen, alla är så snälla och vi är ju som en familj!

men vill ju ha närmre till gymmet,  jag får se, ska ta en provvecka på sports och testa :) 

dock är jag lite emot det gymmet, vet inte varför men det är väl bara då man hört att folk stirrar och man ska klä sig på ett visst sätt... där av på fristilen det inte alls är så! 

men jag kan ju ha helt fel, därför måste jag nog dit och se, annars är det väl bara att glo tillbaka :P

 


godnatt 


s.



Av sanneback - 17 december 2013 09:00

fna vad halt det ska vara då :/ går ju knappt att gå ute, nästan så man ska dra på sig skridskorna..

kan inte vädret bli bra? detta är verkligen deprimerande! hellre 20 minus och massor av snö än detta

känns som att snön kommer utebli på jul, och då blir det verkligen inte någon julkänsla för mig..

igår så blev det jobb, träna, äta, spela basket, äta, sova :) enkelt förklarat!


nu är det bara fyra dagar kvar av jobb sedan långledighet, vilket ska bli grymt skönt!

jag och joel har börjat tittat på tapeter, pia tipsade om en i söndags, en grymt snygg..

kollat runt på taperterna från samma tillverkare, och det finns så mycket fina! jag vill ha alla!

men vi ska försöka hitta någon passande att sova i, lugnt mönster och färg :)

sedan ska det snickras lite och förhoppningsvis är sovrummet också klart snart!

jag som sa att vi inte behövde göra nått i lägenheten förutom köket typ

men vi vill göra lägenheten till vår egna, därför får de bli nya taperter eller färg

sedan köket kommer behövas göras om, det är ju inte snyggt, men om man ska riva hela eller delar vet vi inte riktigt än, men bara byta kakel, bänkskiva och kyl/frys så blir det ett helt nytt kök, garanterat


 


idag blir det en ny hårfärg, men vet inte riktigt än vad jag ska hitta på, men det visar sig

egentligen skulle jag vilja kunna ha min egna, men den är så jävla ful

så som kanske dom flesta i Sverige har, råttfärgat, ser nästan grått ut...

om jag ändå fick vara naturlig blond eller mörkare brunhårig, det hade varit helt okej

för det slits ju som tusan att färga, men man vill ju inte se allt för tråkig ut heller...


s.

Ovido - Quiz & Flashcards