sanneback

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av sanneback - 14 oktober 2012 15:25

idag så är de sjukt tråkigt väder... bara regn och grått !

vaknade ganska tidigt fast jag somna vid ett inatt, men jag och ida käka en riktigt god och stor frukost,

fil med flingor och bär, makrillmackor och kiwi:)

passa på att tvätta en sån här tråkig dag också så nu har jag rena kläder!

de blev även gymmet, körde dit denna gång, vill inte cykla i regnet.. rygg och axlar fick de bli !

ska snart ta och fixa mat, de blir kotletter och rotsaker till :)

sedan blir de nog bara lugnt, ska kolla lite film och skriva rapporterna så dom blir inskickad,

jag håller även på att kolla hur man gör hdr bilder... fan dom är ju så sjukt snygga,

men tror jag behöver ett annat program för att fixa de :/

så de suger, vet hur man ska fota men de är hopsättningen som är svår och därför behöver ett bättre program för att få till dessa effekter


        


s.


Ovido - Quiz & Flashcards