sanneback

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av sanneback - 5 oktober 2012 21:57

Sitter och lyssnar på musik och tar de lugnt, har fixat lite med photo shop :)

ska lägga mig snart tror jag, de är väldigt lugnt huset så de är skönt!

kan man sova i lugn och ro istället :P

vi slutade lite tidigare  idag så jag cykla på gymmet,

7 kilometers löpning och ett magpass, skönt... var extremt trött när jag kom hem

men efter en dusch och lövbiffgryta så vart de lite bättre :)


det blev riktigt bra väder hela dagen idag! vilket var toppen, sol får en att må bättre :)

jag har även gått ut i vingen idag fast inte bara vid fästet utan hela 20 meter ut!

sjukt cooolt, men lite läskigt för vi skulle kika på en skada som hänt från värmeslingorna,

men helt klart en upplevelse att klättra i den så långt!

och så klart en sjukt fin utsikt!


         


vid pricken ungefär var jag,  :)



s.


Av sanneback - 5 oktober 2012 09:16

Fredag och de känns riktigt skönt faktiskt!

och det är äntligen lite sol här nere, inte varit de på hela veckan..

så idag är jag på extra bra humör :)


   


igår så åkte jag till A6, det enorma shoping center som finns i jönköping

jag kollade efter life butiken för att kolla om dom säljer protein,

vilket som gjortde och de var ju toppen, slipper jag fixa med att beställa hit ner :)

så efter de blev de inhandlaing av all mat till helgen och sedan gymmet,

benpass och biceps !


 


Ikväll ska jag käka poppcorn och godis, bara ta de lugnt! eller finns kanske inte så mycket att göra för mig men de blir väl nått, de är några som är kvar i huset så de kasnke blir umgås med dom!,

jag hoppas att solen håller i sig i helgen så man kan ta sig en promenad med kameran, få några höstbilder


s.

Ovido - Quiz & Flashcards