sanneback

Alla inlägg den 16 december 2011

Av sanneback - 16 december 2011 17:30

igår var det sista dagen på skolan för denna termin! är så glad över att jag fixat den första och nu är det bara tre kvar vilket kommer gå fort !

fick reda på att ja hade skrivit vg på ellära provet, jag som var så nervös! men det var skönt!

så jag anders och jocke tyckte vi skulle fira lite just för att vi har gått klart första terminen!

så vi käka och drack hos jocke, sedan kom vi på att vi skulle på laserhallen! och fan vad jävla roligt det är, och svettigt! så vi kuta runt där sedan gick vi till jocke igen och prata..

vi gick sedan ner på g3 och hade det trevligt :)
idag så har jag bara slappat, mamma kom med abbe för att hon skulle på stan, och så fick jag behålla han över natten, joel jobbar så det är skönt med lite sällskap!


   



bästa hund :) 

så ikväll blir det inge mer än att ta det lugnt!


s.

Ovido - Quiz & Flashcards