sanneback

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanneback - 8 augusti 2011 20:59

bilder sedan helgen :) en sjukt bra kväll!


 


          


     

                     


 

 

           

     

               


annars började jag 06.15 imorse, och fy säger jag bara, riktigt trött för jag har sovit dåligt som fan , mindre kul...jobbade till 15.00 fast det sköna är att vi har 8 barn och varit ute mest hela dagen fast det var småregn och åska! men det var skönt, hade inte pallat en hel dag inne. sedan har jag inte mått hundra, mått illa och ont i huvudet typ, käka dåligt så det har verkligen varit en seg dag...


men lyckades  ändå ta mig ut på en springtur, dock är det en mindre bra kombination att spring med huvudvärk och tom mage, tur att jag åkte och handla massa mat och sånt efter jobbet, så tog två mackor med philidelphiaost och tomat på :) nu ska jag hoppa i sängen och hoppas på att huvudvärken släpper,


s.

Av sanneback - 6 augusti 2011 11:32

tog en morgonprommenad med abben! dock var kl 10 :p fast det var skönt, käkat frukost sedan bara tagit det lugnt i soffan :) joel kom hem med mat till mig också! och det blev åter slappa/halvsova i soffan en timme! nu har jag duschat och ska dra på mig några kläder... ikväll blir det ju kalas och det är kräftor som ska käkas :) kameran får nog stanna hemma idag, kanske tar med den lilla! 


 

s.

Av sanneback - 5 augusti 2011 17:12

hade som sagt bara två barn idag, så jag fick gå hem vid tolvtiden :) mycket skönt att få sluta så pass tidigt idag! synd bara att det regna... annars har jag varit till stan och handlat en massa! lagade en riktigt god fiskgryta :)


       

det är morötter, sharlottenlök, gul lök, vitlök, vitt vin, grädde, vatten, kryddor, tomatpure, lax, kräftstjärtar och räkor :) vart mycket bra, bättre än vad jag trodde... nu blir det soffhäng! tror nog att jag ska köra lite styrka och en löptur lite senare, men det visar sig om hur det blir, skönt att ta det lugnt också! imorgon blir det fest så det behövs inte göras så mycket ikväll :)


s.

Av sanneback - 4 augusti 2011 18:44


 

sjukt cool bild! det var riktigt mörkt på himelen sedan lös solen på huset så det vita huste vart nästan lysande! haha annars har vi två barn imorgon, min kolega får komma runt tolv och lösa av mig.. onödigt att vara två personal på två barn! nu myser jag med joel i soffan, ska om en stund ut och springa igen! hepphepp! 


s.

Av sanneback - 4 augusti 2011 08:41

Klev upp lite tidigare så jag tog mig en springtur! och attans vad jag har tappat kondis sedan i vintras :S den vanliga turen brukar gå bra och inte alls supertrött men nu var de fan extremt jobbigt! måste få rutin på detta... och det brukar ju vara så att man tränar mer på sommaren för att det är lättare att kunna springa ute! vilket det inte är på vintern, men denna sommar har jag legat på latsidan! dock ganska skönt att inte ha så mycket måsten men det märks å andra sidan på kroppen! snart ska jag gå och jobba! jobbar till fyra så får se vad som blir efter de :) 


                          


Grattis till magnus som fyller år idag :) 

s.

Av sanneback - 3 augusti 2011 16:47

dagarna rullar på som bara denn! sjukt bra väder just nu, varmt och skönt, dock är det jobbigt att jobba i denna värme, heldre ligger jag vid vattnet, mår gott och kunna bada! dock har vi lite barn så det är ju ingen fara med att man blir trött, men men, fick även sluta tidigare, så jag har tagit reda på alla kläder och sånt sedan stråket och yran så nu ser man äntligen mitt golv! vill även ut med kameran men har inga ideér, måste träna också... 


 


s.

Av sanneback - 1 augusti 2011 21:33

Grattis till Hjärtat som fyller 21 år idag :) <3


 

så det blev middag på sir wingston! mycket gott!  annars har jag jobbat, tre hela barn har vi! men det är ganska skönt att ha det lugnt, just för att man kan hitta på andra saker med barnen än när man har 15 barn! börjar även fundera på hur jag ska göra med skolan, om man ska flytta dit, eller pendla? borde funder klart på det snart med tanke på att skolan börjar den 22 augusti! 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards